مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 11:552023-02-02سياسي

جدی: ایجاد فضای رقابتی لازمه افزایش کیفیت در تولید است


نائب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: لازم افزایش کیفیت کالاهای تولیدی در کشور ایجاد یک فضای رقابتی در بازار است.

- علی جدی نائب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تولید کالای با کیفیت بالا و قیمت پایین گفت: تولید کالای با کیفیت در کشور در سایه ایجاد فضای رقابتی در بازار محقق می شود.

وی افزود: اینکه در عرصه تولید بخش های دولتی از یک سری امتیازات ویژه برخوردار باشند و بخش خصوصی از این امتیازات برخوردار نباشد طبیعتاً تولید کالای با کیفیت در داخل شکل نمی گیرد.

باید همه تولید کنندگان از امتیازات برابر برخوردار باشند و در سایه ایجاد یک فضای رقابتی سالم است که کالای باکیفیت شکل می گیرد.

جدی خاطر نشان کرد: ما ابتدا باید در بازار داخلی یک فضای رقابتی سالم را برای تولیدکنندگان ایجاد کنیم و تولیدکنندگان ما با بهره مندی از امتیازات برابر بتوانند کالای مرغوب تری را تولید و به بازار عرضه کنند.

مرحله بعدی رقابت در عرصه بین المللی است تولیدکنندگان ما در این مرحله باید بتوانند با افزایش کیفیت تولیدات خود و با هزینه کمتر کالاها و محصولاتشان را تولید کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدی: ایجاد فضای رقابتی لازمه افزایش کیفیت در تولید است

جدی: ایجاد فضای رقابتی لازمه افزایش کیفیت در تولید است