مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 11:402023-02-02اقتصادي

تغییر موقت ساعت کار دستگاه های اجرایی استان مرکزی


با توجه به تداوم برودت و آلودگی هوا و لزوم مدیریت مصرف انرژی و جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی استان ساعت کار دستگاه های اجرایی استان مرکزی موقتا تغییر می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، استانداری مرکزی تصمیمات جلسه کارگروه مدیریت تامین پایدار انرژی استان را در راستای تغییر موقت ساعات کاری به شرح ذیل اعلام کرد: با استفاده از ظرفیت بخشنامه دورکاری، همه دستگاه های اجرایی استان و بانک ها و شرکت های بیمه (تجاری و بازرگانی) به استثنای دستگاه های خدمات رسان و مراکزی که دارای نوبت کاری و شیفت بندی هستند با تشخیص مدیر واحد خود از شانزدهم تا بیستم بهمن با یک ساعت تاخیر آغاز به کار کنند.

مهدهای کودک، مراکز پیش دبستانی و مدارس دوره آموزش ابتدایی(دبستان)، دوره متوسطه اول و دوره متوسطه دوم در نوبت صبح با یک ساعت تاخیر آغاز به کار می کنند.

ساعت آغاز فعالیت مراکز دانشگاهی با نظر ریاست دانشگاه است .

ساعت فعالیت بانک های دولتی و خصوصی و شرکت های بیمه(تجاری و بازرگانی) با توافق شورای هماهنگی بانک ها و بیمه ها در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 صبح برای کارکنان و ساعت 8:30 صبح برای مشتریان و پایان کار آنها نیز ساعت 14 برای مشتریان و 14 و 30 دقیقه برای کارکنان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر موقت ساعت کار دستگاه های اجرایی استان مرکزی

تغییر موقت ساعت کار دستگاه های اجرایی استان مرکزی