مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 11:352023-02-02سياسي

در تمام مدارس رزن نماز جماعات برگزار می شود


در تمامی مدارس شهرستان به جز مدارسی که نزدیک به مساجد هستند نماز جماعت برگزار می شود.

- علی اصغر غفاری آثار پنجشنبه 13 بهمن،در جلسه شورای اقامه نماز شهرستان رزن، گفت:تاکنون در سامانه سجاده با هدف دقت نظر در امور ارزیابی عملکرد دستگاه ها در حوزه نماز، در شهرستان رزن 7 اداره ثبت نام کرده اند که باید در ثبت نام در این سامانه سایر ادارات نیز اقدام لازم را انجام دهند و در این رابطه رتبه خوبی را کسب کنیم.

وی با تاکید بر ترغیب و تشویق جوانان و نوجوانان به امر مهم اقامه نماز، افزود: همواره ترغیب و تشویق یکی از اهرم های سازنده در هر امری از نقش مؤثری در اثرگذاری در کار برخودار بوده که نباید از آن غافل شد و ترغیب نسل جوان در این امر باید به روش های خلاقانه و ابتکاری باشد.

غفاری آثار با بیان اینکه در حوزه فرهنگی در حوزه نماز هیچ یک از دهیاری ها محدودیتی ندارند،تصریح کرد: شهرستان رزن در بسیاری از حوزه ها دارای رتبه نمونه و قابل تحسین بوده که این عملکرد موفق نشان از همکاری همه دستگاه های شهرستان دارد و باید با عقبه و ظرفیت معنوی که از شهرستان سراغ داریم در حوزه نماز نیز رتبه اول باشیم .

امام جمعه رزن نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه برپایی فرهنگ نماز جماعت در ادارات موجب فرهنگ سازی نماز جماعت در جامعه خواهد بود،گفت: نماز اول وقت از جمله م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در تمام مدارس رزن نماز جماعات برگزار می شود

در تمام مدارس رزن نماز جماعات برگزار می شود