مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 11:272023-02-02اقتصادي

تکمیل خط انتقال آبگیر سد خورشیدآباد نیازمند 30 میلیارد ریال اعتبار است


مدیر امور منابع آب شهرستان مشگین شهر با بیان اینکه افتتاح و بهره برداری از سد خورشیدآباد نیازمند 30 میلیارد ریال اعتبار است، گفت: با تکمیل این پروژه مشکل تامین آب 450 هکتار از اراضی پایاب این سد حل می شود.

- ایسنا/اردبیل مدیر امور منابع آب شهرستان مشگین شهر با بیان اینکه افتتاح و بهره برداری از سد خورشیدآباد نیازمند 30 میلیارد ریال اعتبار است، گفت: با تکمیل این پروژه مشکل تامین آب 450 هکتار از اراضی پایاب این سد حل می شود.

ارسلان فرجی 13بهمن در بازدید از این سد اظهار کرد: خط انتقال آب به سد خورشیدآباد به طول 2 کیلومتر با 50 میلیارد ریال اعتبار اجرا شده و در صورت رفع نواقص و آبگیری کامل،مشکل تامین آب 450 هکتار از اراضی پایاب عصرآباد و خورشید آباد این شهرستان برطرف خواهد شد.

مدیر امورمنابع آب شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: عملیات احداث سد خورشیدآباد در سال 1385 در بخش قصابه مشگین شهر آغاز شد، و در سال 1388 عملیات اجرایی آن به پایان رسید اما به دلیل نبود کانال آب آور این پروژه به بهره برداری نرسید.

فرجی خاطرنشان کرد: در صورت تامین اعتبار امکان بهره برداری کامل این سد طی یک ماه آینده وجود دارد.

وی با اشاره به پیگیری های انجام شده برای تامین منابع علاج بخشی سد اینچه نو اظهار کرد: یک هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار برای علاج بخشی این سد نیاز است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل خط انتقال آبگیر سد خورشیدآباد نیازمند 30 میلیارد ریال اعتبار است

تکمیل خط انتقال آبگیر سد خورشیدآباد نیازمند 30 میلیارد ریال اعتبار است