مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 11:102023-02-02سياسي

رادان: نا امیدی در جبهه دشمن مشهود است


هر روزی که از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد ناامیدی در جبهه دشمن مشهودتر و ملموس تر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار احمدرضا رادان در مراسم دانش آموختگی شماری از فازغ التحصیلان دانشگاه علوم انتظامی فراجا با تبریک ایام ولادت حضرت امیرالمومنین و ایام الله دهه فجر گفت: خداوند بر سر همه ما منت گذاشته تا مدتی لباس خدمت به تن کنیم و در مسیر شهدایی که از صدر اسلام تا به امروز جان خود را نثار اسلام و انقلاب کرده اند، قدم برداریم.

وی با بیان اینکه باید از نسل سلیمانی ها باشیم، گفت: در شعار و سرود شما، همگی عهد بستید که ضمن اینکه سرباز ولی امر هستید، از نسل سلیمانی باشید.

فرمانده انتظامی کل کشور اظهارکرد: نسل سلیمانی باید عزت آفرین، اقتدارآفرین، مهربان، متواضع و هوشمند باشد و این نسل باید پلیسی در تراز انقلاب اسلامی باشد و در مسیر گام دوم انقلاب و فرمایشات حضرت آقا گام بردارد.

وی با بیان اینکه دشمنی های دشمن از صدر پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز ادامه داشته است، گفت: از همان روزهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی تمامی دشمنان، جریان استکبار و کسانی که شعار اسلامی، دینی و استقلال را برنمی تابیدند، شروع به توطئه و دشمنی با نظام جمهوری اسلامی کردند و هر روز به خود وعده سقوط این نظام را دادند و اتفاقا هر روز هم با اقتدار شما بسیجیان و روندگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رادان: نا امیدی در جبهه دشمن مشهود است

رادان: نا امیدی در جبهه دشمن مشهود است