مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 11:012023-02-02سياسي

ایران مدل حکمرانی غرب را زیر سؤال برده است/با تدبیر دولت اتصال نفت به دارو قطع شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، به نقل از روابط عمومی سپاه کربلا، یادواره 205 شهید اطلاعات سپاه استان مازندران با حضور حجت الاسلام حسین طائب مشاور فرمانده کل سپاه و سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا در سالن اجتماعات غدیر سپاه استان برگزار شد.

حجت الاسلام طائب در این مراسم، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر با اشاره به شکل گیری انقلاب و افق آینده انقلاب، گفت: در چهل و چهار سال قبل  رقابتی در قدرت های جهانی (شرق و غرب) بود و کشور ها به سلطه پذیر و سلطه گر تقسیم می شدند، اما امام خمینی (ره) مردم را بیدار کرد و پرچمی در ایران به نام پرچم اسلام به اهتزاز در آورد که پیام آن خارج کردن کشور از زیر یوغ بیگانان بود.

وی با بیان اینکه مهمترین اهداف راهبردی آمریکا در تقابل با ایران مهار قدرت تاثیرگذاری ایران در منطقه است افزود: سران آمریکا به این جمع بندی رسیده اند که برای رسیدن به این هدف راهبردی در ابتدا طرح براندازی و تغییر ساختار حکومت را مطرح کردند، اما وقتی متوجه شدند این تغییر امکان پذیر نیست، درصدد تغییر رفتار برآمدند.

مشاور فرمانده کل سپاه در ادامه با تصریح بر اینکه سران آمریکا و رژیم صهیونیستی تلاش کردند ایران را از یک قدرت تاثیرگذار در نظم جهانی به یک کشور خنثی تبدیل کنند، خاطرنشان کرد:  دشمن در تلاش بود تا ایران ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران مدل حکمرانی غرب را زیر سؤال برده است/با تدبیر دولت اتصال نفت به دارو قطع شد

ایران مدل حکمرانی غرب را زیر سؤال برده است/با تدبیر دولت اتصال نفت به دارو قطع شد