مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 11:002023-02-02پزشكي

پروژه های غیرفعال سلامت با سفر رییس جمهور به کرمانشاه فعال شدند


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به پروژه های نیمه کاره سلامت در کرمانشاه، گفت: پروژه های غیرفعال سلامت با سفر رییس جمهور به کرمانشاه فعال شدند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتشکیل شدند.

وی افزود: یکی از دستاوردهای دانشگاه های علوم پزشکی پیشرفت چشمگیر بهداشت و درمان در کشور است که امروز حتی پذیرای بیماران خارجی هستیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: نرخ امید به زندگی در کشور از 56 به 75 سال افزایش یافته و مرگ و میر مادران باردار و کودکان زیر یک سال و یک تا پنج سال کاهش یافته است.

محمدی خاطر نشان کرد: در سفر رییس جمهور به استان کرمانشاه تمام پروژه های غیرفعال در حوزه سلامت فعال شدند که این پروژه ها شامل اورژانس بیمارستانی، خانه بهداشت در مناطق محروم، پروژه های بیمارستانی در شهرستان های استان کرمانشاه است.

وی عنوان کرد: با اختصاص اعتبارات لازم هدف گذاری 2 ساله برای افتتاح و بهره برداری از پروژه های درمانی صورت گرفته و مردم غرب کشور و استان کرمانشاه از آن بهره مند خواهند شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: بزرگترین بیمارستان سرطانی با سه دستگاه رادیوتراپی و پت اسکن در غرب کشور نیز در حال ساخت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های غیرفعال سلامت با سفر رییس جمهور به کرمانشاه فعال شدند

پروژه های غیرفعال سلامت با سفر رییس جمهور به کرمانشاه فعال شدند