مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 11:002023-02-02اجتماعي

2500 تن نمک و ماسه پاشی برای یخ زدایی محورهای ملایر


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ملایر با بیان اینکه در 48 ساعت گذشته اقدام به 8200 کیلومتر- باند برف روبی و نمک پاشی شده است،گفت: 2500 تن مخلوط ماسه و نمک به منظور یخ زدایی مصرف و به تعداد 60 دستگاه خودرو عبوری گرفتار در کولاک امدادرسانی شد.

- هاشم اسکندریان در گفت و گو با ایسنا، افزود: از آنجا که راه های ملایر شریان اصلی ارتباط مرکز با غرب و جنوب کشور است، به علت بارش های اخیر و تداوم و شدت آن و به دلیل مسدود بودن محوره توره - زالیان، افزایش ترافیک بی سابقه در حوزه راه های شهرستان به ویژه محورهای ملایر _اراک و ملایر _ بروجرد را شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه با تلاش های بی وقفه و جهادی راهداران جریان ترافیک در راه های مواصلاتی برقرار و در مقاطعی آمد و شد به صورت سنگین و روان انجام پذیرفت، ادامه داد: در این مدت 55 نیروی راهدار در قالب پنج اکیپ راهدارخانه های زنگنه، یونس، زاغه، آورزمان و مرکز اداره با 33 دستگاه انواع ماشین آلات راهداری مشغول خدمات دهی بودند.

این مقام مسئول افزود: درحال حاضر کلیه راه های شریانی فرعی و اصلی، باز و رفت آمد در آنها جریان دارد، با توجه به اینکه در مقاطعی از گردنه های برفگیر شهرستان با پدیده کولاک زمینی و وزش باد شدید مواجه خواهیم بود، از رانندگان تقاضامندیم نسبت به رعایت شرایط رانندگی در جاده های برفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2500 تن نمک و ماسه پاشی برای یخ زدایی محورهای ملایر

2500 تن نمک و ماسه پاشی برای یخ زدایی محورهای ملایر