مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 10:502023-02-02سياسي

وضعیت فاضلاب و معابر اهواز مورد گلایه شهروندان است / شهر تا نوروز آماده می شود


شهردار اهواز با اشاره به اینکه امروز طرح های بزرگی مثل طرح فاضلاب شهری و آسفالت معابر شهر که مورد گلایه برخی از شهروندان هست با قوت و قدرت در حال برنامه ریزی و انجام است، - ایسنا/خوزستان شهردار اهواز با اشاره به اینکه امروز طرح های بزرگی مثل طرح فاضلاب شهری و آسفالت معابر شهر که مورد گلایه برخی از شهروندان هست با قوت و قدرت در حال برنامه ریزی و انجام است، گفت: این طرح ها را با کمترین زمان و با کیفیت مطلوب پیش می بریم و شهر را برای ایام نوروز آماده می کنیم.

رضا امینی در مراسم افتتاح پارک ریحانه ضمن تبریک اعیاد ماه رجب و میلاد امام علی(ع) اظهار کرد: از دست اندرکاران این پروژه که به بهانه افتتاح آن در آستانه ولادت امیرالمومنین(ع) دور هم جمع شدیم قدردانی می کنیم و انشاءالله شیرینی استفاده و لذت بهره برداری توسط شهروندان و خانواده های محترم جبران برخی نقیصه ها را داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی عنوان کرد: قرار است که انشاءالله چهار پهنه سواحل کارون به مساحت 105هکتار که آخرین مراحل مطالعاتش در حال تکمیل است از سال آینده شروع و ساماندهی شود.

شهردار اهواز گفت: این قطعه 48 هزار متری که توسط سپاه با کیفیت مطلوبی امروز به بهره برداری می رسد نمونه کوچکی از همان اتفاقات مبارکی است که در آینده در سایر قطعات شاهد آن خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت فاضلاب و معابر اهواز مورد گلایه شهروندان است / شهر تا نوروز آماده می شود

وضعیت فاضلاب و معابر اهواز مورد گلایه شهروندان است / شهر تا نوروز آماده می شود