مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 10:452023-02-02فرهنگي

‍ کارگاه هنری «ایران استوار» در اردبیل برگزار می شود


مسؤول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اردبیل از برگزاری کارگاه هنرهای تجسمی «ایران استوار» به مناسبت چهل وچهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حسین آزاد پیش ازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت چهل وچهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، کارگاه هنرهای تجسمی ایران استوار با مشارکت حوزه هنری استان اردبیل و سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری اردبیل برگزار می شود.

  وی افزود: کارگاه تولید اثر هنرهای تجسمی با عنوان ایران استوار در 3 رشته نقاشی، خوش نویسی و تصویرسازی با حضور 14 نفر از هنرمندان منتخب تجسمی استان اردبیل در محل عمارت موزه شهرداری اردبیل برگزار خواهد شد.

مسؤول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اردبیل ادامه داد: محتوای تولیدات آثار هنری در بخش نقاشی، آرمان انقلاب و هویت ایرانی؛ در بخش تصویرسازی، خانواده بزرگ ایران و ایران یکپارچه و در بخش خوشنویسی، شعار سال دهه فجر ایران استوار، چهل و چهار سال افتخار و شعارهای انقلابی است که هنرمندان با نگاه هنرمندانه و تبیینی، خالق آثاری ارزشمند در این زمینه خواهند بود.

آزاد بیان کرد: این برنامه روز سه شنبه 18 بهمن 1401 از ساعت 15 شروع و در پایان از هنرمندان با اهدای لوح و گواهی شرکت تقدیر به عمل خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

‍ کارگاه هنری «ایران استوار» در اردبیل برگزار می شود

‍ کارگاه هنری «ایران استوار» در اردبیل برگزار می شود