مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 10:352023-02-02سياسي

ساخت 35 درصد فضاهای آموزشی اردبیل توسط خیرین مایه مباهات است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: ساخت 35 درصد از فضاهای آموزشی موجود در استان اردبیل مایه مباهات و شرف برای این استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سیدحسن عاملی در آیین کلنگ زنی و احداث آموزشگاه استثنایی دخترانه متوسطه دوره دوم ثمر اظهار کرد: لذت دائمی و اخروی در انجام کارهای نیک و رسیدگی به محرومان به خصوص فعالیت های عمرانی است.

وی خاطرنشان کرد: در ساخت و ساز مدرسه آینده ای روشن برای فرزندان و دانش آموزان مهیا می شود و انسان های بزرگ با مشاغل مختلف در جامعه تربیت می شوند.

امام جمعه اردبیل با بیان اینکه در مدارس خیرساز خیرین آینده تربیت می شوند، تصریح کرد: ثواب تربیت هایی که در این مدارس می شوند سالیان سال در دفتر پروردگار متعال ثبت و ضبط می شود.

عاملی با تقدیر از خانواده های خیرین در استان اردبیل بیان کرد: ساخت بیش از 35 درصد فضای آموزشی توسط خیرین در اردبیل بسیار مهم و مایه فخر و شرف ماست.

وی با تاکید بر اینکه افراد برخوردار باید این دنیا را فرصتی بدانند که از موهبات خیر بودن برای آخرت و آینده استفاده کنند، گفت: نشر و رسانه ای کردن و تبیین این اقدامات خیرخواهانه بسیار مهم است.

وی با ابراز خرسندی از ساخت دومین مدرسه توسط خانواده سلیمان جاه گفت: امیدواریم این راه ادامه داشته باشد و معلمان در مدارس خیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 35 درصد فضاهای آموزشی اردبیل توسط خیرین مایه مباهات است

ساخت 35 درصد فضاهای آموزشی اردبیل توسط خیرین مایه مباهات است