مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 10:202023-02-02سياسي

ذوالنوری: دولت سیزدهم شتاب تورم را کنترل کرده است


نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: مسیر کشور رو به روشنایی و رشد است و دولت سیزدهم نیز با عملکردش موفق شده شتاب تورم را کنترل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در سلسله جشن های دهه فجر که در مسجد چهارمردان قم برگزار می شود، طی سخنانی اظهار کرد: کشور ما امروز در مسیر رشد قرار دارد و در بسیاری از زمینه ها پیشرفت کرده است.

وی با اشاره به عملکرد دولت سیزدهم افزود: وضع اقتصادی مردم خوب نیست و بسیاری از مردم از مشکلات ناراضی هستند اما اگر رویه دولت قبل ادامه داشت، مشکلات و گرفتاری ها بسیار بیشتر از این مقدار بود.

 دولت سیزدهم استقراض از بانک مرکزی را به یک چهارم و فروش اوراق را به یک سوم کاهش داده و بدون این ابزارها، کشور را اداره می کند.

نماینده قم در خانه ملت تصریح کرد: در مورد دولت سیزدهم باید منصفانه قضاوت کنیم؛ دولت دوازدهم خزانه کشور را تا سال 1404 خالی کرده است و دولت سیزدهم ماهانه 15 هزار میلیارد تومان از بدهی های دولت سابق را پرداخت می کند.

دولت سیزدهم با عملکرد خود در این مدت توانسته شتاب تورم را کنترل کند.

ذوالنوری خاطرنشان کرد: مسیر کشور رو به روشنایی و رشد است و اگر این دوره جرح اقتصادی بگذرد و وضعیت اقتصادی دولت بهبود یابد، شرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذوالنوری: دولت سیزدهم شتاب تورم را کنترل کرده است

ذوالنوری: دولت سیزدهم شتاب تورم را کنترل کرده است