مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 10:202023-02-02فرهنگي

نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان در اردبیل برپا شد


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان همزمان با دهه فجر در مرکز فرهنگی هنری کانون اردبیل برپا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ملیحه ملک زاده فرد صبح پنجشنبه در آیین افتتاح این نمایشگاه در مرکز فرهنگی هنری شماره دو اردبیل اظهار کرد: در این نمایشگاه کتاب های ویژه گروه های سنی کودک و نوجوان و همچنین محصولات فرهنگی و سرگرمی شامل انواع اسباب بازی، جورچین و بازی های فکری با قیمت مناسب به فروش خواهد رسید.

وی ادامه داد: کتاب های ارزشمندی که در این نمایشگاه عرضه می شود شامل موضوعاتی در حوزه داستان، شعر، هنر، کتاب های دینی و مذهبی و رمان نوجوان می باشد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل با بیان اینکه برپایی این نمایشگاه از برنامه های کمیته کودک و نوجوان ستاد گرامیداشت دهه فجر استان اردبیل است، تصریح کرد: نمایشگاه تا 22 بهمن ماه، همه روزه از ساعت 9 الی 13 و 15 الی 18 میزبان کودکان و نوجوانان و اولیای آن ها در مرکز فرهنگی و هنری شماره دو کانون اردبیل واقع در شهرک سبلان خواهد بود.

ملک زاده فرد در بخش دیگری از سخنان خود معرفی کتاب هایی با فرهنگ انقلاب و موضوعت دفاع مقدس به کودکان و نوجوانان را مهم ارزیابی کرد و افزود: آشنایی نسل جدید با آموزه های انقلاب به تحکیم بنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان در اردبیل برپا شد

نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان در اردبیل برپا شد