مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 09:552023-02-02سياسي

ملت ایران همواره در کنار انقلاب و ولایت ایستاده است


ملت ایران نشان داده که همواره در کنار انقلاب و رهبری و ولایت مستحکم ایستاده اند و این را در طول انقلاب اسلامی اثبات کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید عنایت هاشمی منش صبح پنجشنبه در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار داشت: رمز توفیق پیشوایان دینی به ویژه پیامبر گرامی اسلام (ص) از منظر قرآن ارتباط تنگاتنگ و قوی اجتماعی و رصد و نفوذ در قلب مردم بوده است و به واسطه همین تسخیر بود که پیامبر گرامی اسلام توانست ارزش های الهی و معارف دینی را به شکل صحیح تر به مردم برساند.

امام جمعه بندر ریگ افزود: امام خمینی (ره) نیز دل های مردم را تسخیر کرد و توانست نظام مقدس اسلامی را در کشور ما پایه گذاری کند.

وی گفت: امروز برخی از افرادی که به برکت نظام اسلامی جایگاه پیدا کرده اند نه تنها مردم را جذب نمی کنند بلکه دافعه آنها بسیار بیشتر است که ضرر آن به نظام اسلامی می بیند.

وی با بیان اینکه انسان در رسیدن به هدف های مقدس باید قاطع باشد افزود: امروز برای رسیدن به اهداف نظام اسلامی و آرمان های بلند امام و انقلاب و است و امیدواریم که در کنار دولت انقلابی و جهادی حرکت های جهادی تداوم یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت ایران همواره در کنار انقلاب و ولایت ایستاده است

ملت ایران همواره در کنار انقلاب و ولایت ایستاده است