مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 09:452023-02-02سياسي

واگذاری 9350 سند املاک غصب شده رژیم پهلوی به مردم گلستان


مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان گلستان از واگذاری بیش از 9 هزار فقره سند املاک توسط بنیاد مستضعفان به مردم استان گلستان خبر داد و گفت: - این اسناد که تحت عنوان "املاک ملت" نام گذاری شده از سوی خاندان پهلوی غصب شده بود.

سید فخرالدین علوی صبح امروز پنج شنبه 13 بهمن ماه 1401 در آیین واگذاری اسناد املاک غصب شده توسط خاندان پهلوی به مردم استان گلستان تحت عنوان املاک ملت که با حضور جمع کثیری از گلستانی ها در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد، اظهار کرد: در این آیین تا لحظاتی دیگر 9 هزار و 350 فقره سند املاک توسط بنیاد مستضعفان به مساحت کل 28 میلیون و 609 هزار و 881 مترمربع به ارزش 588 میلیارد ریال به مردم استان گلستان اهدا می شود.

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان گلستان با تاکید بر اینکه در آیین امروز پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان کشور از طریق ویدئو کنفرانس و علی محمد زنگانه استاندار گلستان و دیگر مدیران استان به صورت فیزیکی حضور دارند، ادامه داد: بنیاد علوی نهاد پیشرفت و آبادانی را در بخش های مختلف کشور راه اندازی کرده است.

وی به غصب اسناد املاک فوق از سوی رژیم منحوس شاهنشاهی اشاره کرد و افزود: با تلاش های بی وقفه بنیاد، اسناد املاک مذکور همزمان با دومین روز دهه مبارک فجر به مردم استان گلستان واگذار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 9350 سند املاک غصب شده رژیم پهلوی به مردم گلستان

واگذاری 9350 سند املاک غصب شده رژیم پهلوی به مردم گلستان