مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 09:452023-02-02اقتصادي

افزایش پروازهای فرودگاه به گردشگری کرمانشاه کمک می کند


سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه افزایش پروازهای فرودگاه کرمانشاه را باعث کمک به رونق گردشگری استان دانست.

- داریوش فرمانی در دیدار با مدیرکل فرودگاه بین المللی شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه، اظهار کرد: فرودگاه بین المللی کرمانشاه به عنوان هاب منطقه از موقعیت ویژه ای در غرب کشور برخوردار است که می تواند در رونق گردشگری استان نقش بسزایی داشته باشد.

وی افزود: متاسفانه در چند وقت اخیر با توجه به در دست بازسازی بودن باند اصلی فرودگاه، شاهد کاهش پروازها از استان هستیم که آسیب هایی را متوجه صنعت گردشگری استان به ویژه دفاتر خدمات گردشگری کرده است.

سرپرست میراث فرهنگی استان تصریح کرد: خوشبختانه روند بازسازی باند اصلی فرودگاه در دست اقدام است که امیدواریم با حمایت مدیریت ارشد استان و تلاش مسئولان فرودگاه شاهد سرعت بخشی به این روند باشیم.

وی گفت: استان کرمانشاه به لحاظ مزیت های تاریخی و طبیعی در حوزه گردشگری در کشور سرآمد است و باید همه توان خود را برای تقویت زیرساخت های مورد نیاز برای بهره گیری از این ظرفیت های کم نظیر بکار بگیریم.

فرمانی ادامه داد: یکی از مهم ترین این زیرساخت ها داشتن فرودگاه بین المللی برای جابجایی مسافران به ویژه گردشگران خارجی است که می تواند کرمانشاه را نسبت به استان های همجوار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش پروازهای فرودگاه به گردشگری کرمانشاه کمک می کند

افزایش پروازهای فرودگاه به گردشگری کرمانشاه کمک می کند