مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 09:252023-02-02ورزشي

بیان 3 محور اساسی وزارت آموزش و پرورش توسط معاون وزیر


معاون وزیر و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور به سه محور اساسی در وزارت آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: اصلاح نظام مدیریتی و حکمرانی آموزش و پرورش، - توسعه عدالت تربیتی و روزآمدسازی و کیفیت بخشی به برنامه های آموزشی و تربیتی در یک سال گذشته در دستور کار وزارت آموزش و پرورش قرار داشت.

حمید طریفی حسینی در سفر به سیستان و بلوچستان و در شورای آموزشی آموزش و پرورش استان، با بیان اینکه مردمی سازی امور پایه و اساس کار در اصلاح نظام مدیریتی و حکمرانی آموزش و پرورش است، ادامه داد: در یکسال گذشته ساخت 800 مدرسه به وسیله تعاونی های آموزشی یا نهادهای انقلابی و ایجاد 46 هنرستان مجاور صنعت با همکاری کارکنان واحدهای صنعتی جلوه هایی از مشارکت مردم در عرصه تعلیم و تربیت است.

وی آزادسازی هزار فضای ورزشی برای بهره برداری خانواده ها، جذب هزار دکتر معلم به عنوان هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان، فراهم شدن جذب سالانه 500 هیئت علمی در این دانشگاه، جذب 43 هزار معلم از طریق آزمون استخدامی ماده 28 را از دیگر اقدامات انجام شده در یک سال گذشته وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد.

وی در خصوص تامین مالی آموزش و پرورش در یک سال گذشته به تخصیص 38 هزار میلیارد تومان اعتبار دولت برای اجرای طرح رتبه بندی معلمان و پرداخت 17 هزار میلیارد تومان برای پاداش پایان خدمت 72 ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیان 3 محور اساسی وزارت آموزش و پرورش توسط معاون وزیر

بیان 3 محور اساسی وزارت آموزش و پرورش توسط معاون وزیر