مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 09:152023-02-02بين الملل

پاسخ ضرغامی به یک نقد/ روس ها سفر به ایران را ترجیح دادند


واکنش ضرغامی به نقدها علیه صحبتهایش در فضای مجازی،برنامه ریزی برای برگزاری نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی، فراخوان مزایده چند بنا از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.

- در گزارشی نوشت که با وجود تبلیغات منفی علیه ایران در سایت های سفارتخانه های خارجی؛ ایران همچنان مقصد گردشگران روس است.

لغو ویزای روسیه با ایران، محدودیت های سفر به چین، تحریم اتحادیه اروپا و سخت گیری اروپا برای صدور ویزا به گردشگران روس، ارائه تصویر منفی از روسیه در کشورهای مختلف و ممنوعیت استفاده از کارت های بین المللی در روسیه مانند ویزا کارت موجب شده تا این کشور در محدودیت گردشگری داخلی و خارجی قرار گیرد.

در واقع صنعت گردشگری روسیه این روزها تحت تأثیر تحریم پروازهای بین المللی آن پس از جنگ با اوکراین قرار گرفته و توجه گردشگران روس به سمت کشورهای آسیا و خاورمیانه جلب شده است به همین دلیل سفر روس ها که تا ماه ها قبل تحت تأثیرکرونا افت کرده بود، حالا وضعیت متفاوتی دارد با این وجود روس های مرفه پس از تحریم صنعت هوانوردی غیر نظامی به سمت امارات و ترکیه سفر می کنند و در این کشورها بیشترین هزینه ها را در سفرهای طولانی مدت انجام می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ ضرغامی به یک نقد/ روس ها سفر به ایران را ترجیح دادند

پاسخ ضرغامی به یک نقد/ روس ها سفر به ایران را ترجیح دادند