مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 09:052023-02-02سياسي

حوزه سلامت گناوه ویژه تر دیده شود


کمبودهایی در حوزه سلامت شهرستان گناوه وجود دارد که انتظار است با تلاش دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با نگاه ویژه برطرف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی صبح پنج شنبه در دیدار معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، هیئت همراه و جمعی از خیرین حوزه سلامت شهرستان گناوه اظهار داشت: مردم و خیرین شهرستان گناوه همیشه در کمک های خیرخواهانه و مؤمنانه در استان بوشهر پیشگام بوده اند.

وی ضمن تبریک ولادت باسعادت مولی متقیان حضرت علی (ع) و روز پدر و همچنین دهه مبارک فجر تصریح کرد: دغدغه تیم مدیریتی جدید دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برای ارتقا سطح سلامت مردم ستودنی است.

رکنی حسینی ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا به ویژه شهدای فجر آفرین افزود: مردم و خیرین همیشه در حوزه سلامت شهرستان گناوه پای کار، پیشگام و پیشتاز بوده اند و زبانزد عام و خاص بوده اند و در عمل نیز در همراهی با این حوزه نشان داده اند.

وی بابیان اینکه در دوران شیوع ویروس کرونا سنگ تمام نهادند و شهدایی را نیز در راه مبارزه با کرونا تقدیم جامعه کردند تقدیر و تشکر می کنم.

امام جمعه گناوه گفت: در ایام کرونا با وجود همه تحریم ها ولی عزیزانمان در حوزه سلامت خوش درخشیدند و توانستند سرافرازانه و بااقتدار از این جنگ نابرابر بیرون بیایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه سلامت گناوه ویژه تر دیده شود

حوزه سلامت گناوه ویژه تر دیده شود