مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 09:002023-02-02فناوري

روشی برای مدیریت بر جلوه های هوش مصنوعی دوربین آیفون


روش هایی وجود دارد که می توانید از طریق آن ها بر جلوه های هوش مصنوعی دوربین آیفون خود کنترل و مدیریت بیشتری داشته باشید.

- ، به جای نگرانی درباره پیشرفت های تکنولوژیکی دوربین های تلفن همراه، کار هایی وجود دارد که می توانید انجام دهید تا کنترل بیشتری بر تصویر خود داشته باشید.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ به طور خلاصه، استدلال کارشناسان این است که ویژگی های یادگیری ماشین آیفون عکس هایی عجیب و غیرعادی ایجاد می کند و در آیفون 12 پرو دستکاری های دیجیتال تهاجمی و ناخواسته هستند.

Deep Fusion و سایر ویژگی های آیفون نوردهی های متعدد صحنه را در میلی ثانیه ضبط می کنند، مناطق خاصی را بر اساس محتوای آن ها مانند آسمان یا چهره تنظیم کرده و همه آن ها را با هم ترکیب می کنند تا یک تصویر نهایی ایجاد کنند.

عکاس فقط روی دکمه شاتر ضربه می زند و نتیجه نهایی را می بیند، بدون اینکه نیازی به دانستن هیچ یک از عناصر فنی مانند سرعت شاتر، دیافراگم یا ISO باشد.

می توانید با استفاده از یک برنامه شخص ثالث مانند Halide یا Camera+ که می تواند با استفاده از کنترل های دستی عکاسی کند و تصاویر را در فرمت JPEG یا خام ذخیره کند، به راحتی می توانید این ویژگی ها را دور بزنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روشی برای مدیریت بر جلوه های هوش مصنوعی دوربین آیفون

روشی برای مدیریت بر جلوه های هوش مصنوعی دوربین آیفون