مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 09:002023-02-02اجتماعي

دانش آموزان چگونه از اورژانس اجتماعی کمک بخواهند؟


خط ملی «نماد» به شماره 1570، به عنوان یکی از اضلاع و پیوست های برنامه ملی «نماد» (نظام مراقبت اجتماعی از دانش آموزان)، مدتی است که در سراسر کشور فعال شده است و دانش آموزان می توانند جهت دریافت مشاوره، - خط ملی نماد به شماره 1570، به عنوان یکی از اضلاع و پیوست های برنامه ملی نماد (نظام مراقبت اجتماعی از دانش آموزان)، مدتی است که در سراسر کشور فعال شده است و دانش آموزان می توانند جهت دریافت مشاوره، خدمات اولیه و فوریتی با این خط تماس بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این خط دارای سه بخش راهنمایی، مشاوره و مددکاری اجتماعی است که دانش آموزان، مدارس و خانواده ها می توانند با این شماره تماس حاصل و کمک های لازم را دریافت کنند.

تماس ها با خط ملی نماد ، به طور کلی شامل سه دسته است: درخواست راهنمایی در مورد مشکلات تحصیلی دانش آموزان، درخواست مشاوره در مورد مشکلات مربوط به بهداشت روان دانش آموزان و درخواست کمک در مورد فوریت های روانی اجتماعی دانش آموزان؛ در این خط، روزانه، کارشناسان هسته ها و مراکز مشاوره آموزش و پرورش، با تخصص های مختلف مشاوره و مددکاری اجتماعی در دو شیفت صبح و عصر مشغول خدمت هستند و به تماس ها پاسخ می دهند.

در این خط، راهنمایی های لازم ارائه می شود و در برخی موارد نیز تیم های فوریت های روانی اجتماعی اعزام و در برخی موارد به دستگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان چگونه از اورژانس اجتماعی کمک بخواهند؟

دانش آموزان چگونه از اورژانس اجتماعی کمک بخواهند؟