مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 08:552023-02-02اقتصادي

افتتاح و کلنگ زنی 73 پروژه در ماهنشان همزمان با دهه فجر


سرپرست فرمانداری ماهنشان از افتتاح و کلنگ زنی 73 پروژه با اعتبار 114 میلیارد تومان خبر داد.

- محمدرضا محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: در دهه فجر امسال 73 پروژه با اعتبار 114 میلیارد تومان در بخش های مختلف افتتاح و کلنگ زنی می شود که گازرسانی به روستاها و مکانیزاسیون تجهیزات کشاورزی از مهمترین طرح های آن است.

وی به طرح هر دهیاری، یک پروژه عمرانی اشاره کرد و گفت: در حوزه زیرساخت عمران روستایی برنامه های متعددی در نظر گرفته شده و از محل ارزش افزوده نیز اعتبارات قابل توجهی به حساب دهیاری ها واریز می شود که اگر خوب مدیریت شود، پول در حساب دهیاری می ماند.

سرپرست فرمانداری ماهنشان با اشاره به اینکه بزرگترین اتفاق بعد از انقلاب توسعه راه های روستایی است، ابراز کرد: این اقدام به رونق کشاورزی، حمل و نقل مسافر، پیشرفت و آبادانی مناطق محروم کمک کرده است و در سفر نائب رییس مجلس به استان قول 10 کیلومتر روکش آسفالت برای هر شهرستان اخذ شد.

وی خاطرنشان کرد: البته هنوز 34 درصد معادل یک سوم راه های روستایی ماهنشان خاکی است و در زمان های بارندگی مشکلاتی را برای مردم ایجاد می کند و در محورهای کوهستانی روستاییان در مضیقه هستند و تلاش می شود تا با راهکارهای کوتاه مدت این چالش ها به حداقل برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 73 پروژه در ماهنشان همزمان با دهه فجر

افتتاح و کلنگ زنی 73 پروژه در ماهنشان همزمان با دهه فجر