مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 08:552023-02-02سياسي

انقلاب اسلامی با شتاب روبه پیشرفت است/ افزایش دامنه نفوذ دردریاها


جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با بیان این که انقلاب اسلامی با شتاب بیشتری در حال پیمایش مسیر و پیشرفت است، گفت: ایران اسلامی همه مولفه های قدرت را در اختیار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر دریادار حمزه علی کاویانی صبح پنجشنبه در مراسم گرامیداشت پدران دریادل به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) در دانشگاه دریایی نوشهر ضمن تبریک دهه فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی دارای تمدنی بزرگ است که مقابل تمدن غرب و نظام سلطه صف آرایی کرده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی طی 40 سال مقابل تمام نظام سلطه ایستاده است، افزود: انقلاب اسلامی در زمان تاریکی و جهالت جهان رخ داد و تاریکی را از جهان زدود.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران با تفکر آسمانی و خاص رخ داد و به رغم همه توطئه ها برای اندازی، انقلاب اسلامی ایران در آستان، سالگرد پیروزی 45 ساله است و این پیروزی به برکت جانشفانی شهیدان حاصل شد و با شتاب بیشتری در حال پیمایش مسیر است.

دریادار کاویانی افزود: پیام فرهنگی انقلاب اسلامی در جهان شیوع پیدا کرد و ملت ها فهمیدند که می توانند نظام سلطه ایستادگی کنند و آمریکایی ها از ایدئولوژی انقلاب و اسلام هراس دارند.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان این که دشمنان خباثت های زیادی علیه نظام مقدس اسلامی به راه انداختند، افزود: کشورهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی با شتاب روبه پیشرفت است/ افزایش دامنه نفوذ دردریاها

انقلاب اسلامی با شتاب روبه پیشرفت است/ افزایش دامنه نفوذ دردریاها