مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 08:502023-02-02فرهنگي

وقتی «حامد کمیلی» درگیر مسائل فضای مجازی شد


تهیه کننده «روایت ناتمام سیما» با بازی حامد کمیلی در روز نخست جشنواره فیلم فجر درباره این اثر گفت: طرح مسائل فضای مجازی از منظر مثبت و منفی و این که، - تهیه کننده روایت ناتمام سیما با بازی حامد کمیلی در روز نخست جشنواره فیلم فجر درباره این اثر گفت: طرح مسائل فضای مجازی از منظر مثبت و منفی و این که، دادگاه خوبی برای محاکمه افراد نیست، موضوع محوری فیلم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، مجید رضابالا تهیه کننده فیلم سینمایی روایت ناتمام سیما درباره موضوع محوری این اثر توضیح داد: در این فیلم تمامی وجوه فضای مجازی از بعد مثبت و منفی مطرح می شود.

این که فضای مجازی دادگاه خوبی برای محاکمه افراد نیست و آن ها گاهی متناسب با جرم خود، مجازات را تحمل نمی کنند بلکه این مجازات ها بعضا بزرگ تر از آنچه که باید بوده و ممکن است زندگی شان را نیز از هم بپاشاند.

وی افزود: به نظرم طرح این مساله در روایت ناتمام سیما اهمیت داشت که خوب نیست فضای مجازی در موقعیتی قرار بگیرد که آدم‎ ها را به اشکالات زندگی خود برساند و دست کم هدف من از تهیه این فیلم چنین مفاهیمی بود و احساس کردم بستری برای برجسته سازی این موضوعات است و به نظرم در فیلم هم تحقق یافته است.

این تهیه کننده عنوان کرد: کاراکتر محوری فیلم روایت ناتمام سیما با بازی حامد کمیلی در شرایطی قرار گرفته که مساله ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی «حامد کمیلی» درگیر مسائل فضای مجازی شد

وقتی «حامد کمیلی» درگیر مسائل فضای مجازی شد