مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 08:502023-02-02سياسي

عضویت در کتابخانه های عمومی استان سمنان رایگان شد


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان از عضویت رایگان علاقه مندان و دوستداران کتاب و کتاب خوانی در کتابخانه های عمومی این استان به مناسبت دهه فجر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمد طاهریان، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان صبح امروز در حاشیه برنامه های دهه مبارک فجر و سالگردپیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، از اجرای برنامه های متنوع فرهنگی با شعار ایران؛ سرزمین فرهنگ و کتاب در کتابخانه های عمومی سراسر استان خبر داد.

وی با بیان اینکه 76 باب کتابخانه عمومی در استان سمنان میزبان جشن های 44 سالگی انقلاب اسلامی ملت ایران خواهند بود، به اجرای طرح ملی عضویت رایگان و بخشودگی جرائم دیرکرد در بازه زمانی 12 تا 22 بهمن ماه در کتابخانه های عمومی استان اشاره و از عموم مردم برای بهره مندی از این فرصت مناسب دعوت کرد.

طاهریان فضاسازی محیط کتابخانه های عمومی، گشایش نمایشگاه کتاب انقلاب در کتابخانه ها، برگزاری محافل کتاب خوانی و جشن های دهه فجر و برگزاری نشست های کتاب خوان مدرسه ای و کتابخانه ای را از برنامه های پیش بینی شده برای دهه فجر عنوان کرد.

وی از اجرای برنامه های جمع خوانی کتاب، برگزاری مسابقات کتاب خوانی، کلاس های نقاشی و رنگ آمیزی در بخش های کودک و کارگاه های آموزشی ادبیات و داستان نویسی خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضویت در کتابخانه های عمومی استان سمنان رایگان شد

عضویت در کتابخانه های عمومی استان سمنان رایگان شد