مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 08:452023-02-02ورزشي

افتتاح بیش از 3 هزار طرح بهزیستی استان اصفهان در دهه فجر


سرپرست بهزیستی استان اصفهان از افتتاح 3 هزار و 210 طرح در بهزیستی در دهه مبارک فجر در سطح استان خبر داد.

- ناصر چاووشی سرپرست اداره کل بهزیستی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به شعار دهه مبارک فجر سال جاری ایران استوار، 44 سال افتخار اظهار داشت: تقارن جشن های دهه فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در نیمه بهمن با ولادت امیر مومنان علی(ع) مایه برکت و خرسندی است.

وی با بیان اینکه تا پایان دهه فجر، 3 هزار و 210 طرح در سطح بهزیستی استان به بهره برداری می رسد، گفت: راه اندازی 3 هزار و 139 طرح اشتغال، بهره برداری از 68 واحد مسکن، افتتاح کارگاه دوخت و حوله تن پوش گروه همیار زنان سرپرست خانوار شهرستان خمینی شهر، کمپ ترک اعتیاد و خانه سلامت و تلاش از جمله این طرح ها است.

چاووشی افزود: ارائه خـدمات غربالگری بینایی و شـنوایی، مشاوره و غربال اضـطراب کودکان در ایام الله دهه فجر(12 لغایت 22 بهمن ماه) در کلیه شهرستان ها به صورت رایگان و ارائه خدمات مشاوره ای به نیازمندان با در نظر گرفتن یاری برگ انجام می شود.

سرپرست بهزیستی استان اصفهان بیان کرد: برگزاری نمایشگاه دستاوردهای زنان سرپرست خانوار و افراد دارای معلولیت در شهر اصفهان و شهرستان ها، برگزاری رزمایش کمک مومنانه برای رسیدگی به خانواده های نیازمند، بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح بیش از 3 هزار طرح بهزیستی استان اصفهان در دهه فجر

افتتاح بیش از 3 هزار طرح بهزیستی استان اصفهان در دهه فجر