مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 08:002023-02-02سياسي

شهیدمهدی حلوایی: با ضد ولایت فقیه مبارزه کنید


شهیدمهدی حلوایی در بخشی از وصیت نامه خود آورده است «با ضد ولایت فقیه مبارزه کنید».

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، شهید ، شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت.

برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر افتد.

3857/ تبرک لحظاتمان با شهیدمهدی حلوایی    اعوذ بالله من الشیطان الرجیم بسم الله الرحمن الرحیم     و اعدوا لهم ما استطعتم من قوه و من رباط الخیل ترهبون به عدوالله و عدوکم با درود و سلام به تمام پیامبران از ابتدای وجود تا کنون بالاخص پیامبر گرامی اسلام محمد(ص ) و با درود به پیشگاه مقدس ائمه اطهار و با درود و سلام بر ناجی عالم بشریت امام زمان(عج) و نائب بر حقش امام خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی و امت شهیدپرور ایران.

غرض از نوشتن مکتوبه این است که چون وقتی انسان می داند راهی را می رود که هر آن پیمودن این راه ممکن است نقطه انفصال و جدایی او را با عالم ماده و دنیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهیدمهدی حلوایی: با ضد ولایت فقیه مبارزه کنید

شهیدمهدی حلوایی: با ضد ولایت فقیه مبارزه کنید