مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 08:002023-02-02اقتصادي

ظرفیت کارخانجات آرد گلستان 14 درصد افزایش یافت


با هدف ایجاد ارزش افزوده و افزایش درآمد سرانه اهالی استان ظرفیت کارخانجات آرد گلستان نسبت به سال گذشته 14 درصدافزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی محمد زنگانه شامگاه چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: یکی از چالش های بزرگ استان گلستان استفاده از حداقل ظرفیت کارخانه های تولید آرد استان بود که با اقدامات انجام شده و پیگیری های جدی در سطح دولت و وزارتخانه مرتبط، در حال حاضر ظرفیت تولید کارخانه های استان از 18 درصد به بالای 32 درصد رسیده است.

استاندار گلستان افزود: متأسفانه به دلیل پایین بودن نرخ نان، هدررفت و دورریز نان در استان گلستان بسیار زیاد بود که با کنترل های انجام شده و نصب کارتخوان ها در نانوایی های استان این موضوع کمی مدیریت شد.

وی ادامه داد: با وجود همه اقدامات انجام شده همچنان شاهد هدر رفت و دورریز نان هستیم که باید با اصلاحات در مسیر این موضوع هم حل شود.

زنگانه با اشاره به اینکه 90 درصد نانوایی های استان به دستگاه کارتخوان مجهز شدند، اضافه کرد: به زودی استان گلستان دومین استان یکسان سازی قیمت انواع آرد در کشور خواهد بود.

استاندار گلستان افزود: بر اساس طرح جدید آرد تنها با یک قیمت عرضه می شود و تفاوت قیمت توسط دولت به نانوا پرداخت خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت کارخانجات آرد گلستان 14 درصد افزایش یافت

ظرفیت کارخانجات آرد گلستان 14 درصد افزایش یافت