مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 03:152023-02-01بين الملل

دیپلمات روس: دولت بایدن برای انتخابات به اوکراین کمک می کند


دولت بایدن برای انتخابات به اوکراین کمک می کند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، آناتولی آنتونوف سفیر روسیه در واشنگتن گفت که دولت جو بایدن رییس جمهور آمریکا برای استفاده ابزاری از پیروزی اوکراین در انتخابات ریاست جمهوری 2024، به کی یف کمک می کند.

آنتونوف بامداد پنجشنبه طی مصاحبه ای تلویزیونی توضیح داد: با قاطعیت مطمئنم که دولت [آمریکا] هیچ علاقه ای به اوکراین، به عنوان یک کشور مستقل ندارد.

آنها هیچ علاقه ای هم به مردم اوکراین ندارند .

به نوشته وبگاه ریانووستی ، وی در این باره اظهار داشت: [آمریکا] فقط به یک مأموریت علاقمند است؛ فرستادن افراد بیشتر به جبهه [جنگ با روسیه]، ایجاد دردسرها و مشکلات بیشتر برای نیروهای مسلح روسیه، و جلوگیری از پیروزی [روسیه] برای استفاده از آن در رقابت های پیش از انتخابات .

این دیپلمات روس درباره عملیات نظامی ویژه در منطقه دونباس نیز تصریح کرد، آنچه که اکنون در قلمرو اوکراین رخ می دهد بخشی از تلاش برای ایجاد نظم نوین جهانی است که امروز فقط نمای کلی آن قابل مشاهده است.

آنتونوف ادامه داد: آمریکایی ها به تدریج ارائه تسلیحات به اوکراین را افزایش می دهند، آنها به صورت مداوم افکار عمومی در داخل کشور خود را در این باره می سنجند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیپلمات روس: دولت بایدن برای انتخابات به اوکراین کمک می کند

دیپلمات روس: دولت بایدن برای انتخابات به اوکراین کمک می کند