مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 00:102023-02-01حوادث

بعد از کشتن همسرم خودکشی کردم


آخرین آمار کرونا در ایران/ سرقت از گاراژ ها برای رد مال دختران/ آتش سوزی مرگبار در مرکز نگهداری معلولان ذهنی/ کلاهبرداری به بهانه پیش فروش اینترنتی خودرو/ صاحبخانه بدجنس!/ بعد از کشتن همسرم خودکشی کردم/ فوق لیسانس در بازار جاعلان 700 هزار تومان!/ نجات .

- مهم ترین اخبار حوادث و توصیه پلیسی امروز (چهارشنبه دوازدهم بهمن ماه سال 1401) را می توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

  آخرین آمار کرونا در ایران مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به 7 میلیون و 564 هزار و 467 تن رسید.

بیشتر بخوانید سرقت از گاراژ ها برای رد مال دختران سارقان حرفه ای که با تخریب دیوار گاراژ ها و بستن دست و پای نگهبانان اقدام به سرقت مسلحانه می کردند، دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید آتش سوزی مرگبار در مرکز نگهداری معلولان ذهنی روشن کردن فندک کنار تخت بیمار اعصاب و روان در مرکز نگهداری معلولان ذهنی اراک منجر به آتش سوزی و مرگ بیمار شد.

بیشتر بخوانید کلاهبرداری به بهانه پیش فروش اینترنتی خودرو همزمان با شروع طرح پیش فروش محصولات برخی از شرکت های خودروساز، پلیس فتا ی تهران بزرگ نسبت به احتمال کلاهبرداری مجرمان سایبری از این راه هشدار داد.

بیشتر بخوانید صاحبخانه بدجنس! وقتی شوهرم مرا با 2 فرزندم رها کرد و به مکان نامعلومی رفت، نتوانستم از حدود 2 ماه قبل اجاره خانه را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بعد از کشتن همسرم خودکشی کردم

بعد از کشتن همسرم خودکشی کردم