مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 00:102023-02-01سياسي

جمهوری اسلامی در اوج اقتدار و عزت قرار دارد


پیش از انقلاب عزت مردم نادیده گرفته می شد اما با پیروزی انقلاب عزت به مردم ما بازگردانده شد و امروز در اوج اقتدار و عزت و عظمت هستیم و باید در سایه ولایت مداری و ولایت پذیری این عزتمندی خود را حفظ کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان نکا ، حجت الاسلام محمدصادق محمدی لایینی چهارشنبه شب در جمع مدیران نکا به مناسبت بزرگداشت دهه فجر اظهار کرد: این ایام مبارک را به همه تبریک گفته و حضور شما به عنوان خدمتگزاران مردم که برای رفع مشکلات گام بر می دارید، برای ما ارزشمند است.

وی افزود: همزمانی دهه فجر و ماه رجب که ماه ولایت، رحمت و برکت است، تقارن بسیار خوبی است که برکات فراوان برای همه دارد و باید از این ماه بهره برداری کنیم.

امام جمعه نکا با بیان اینکه در نکا دارای مسوولان فعال و پا به کار برای انقلاب هستیم که برای اقتدار و سربلندی نظام کار می کنند، خاطرنشان کرد: گره گشایی از مشکلات مردم مهمترین اولویتی است که باید در دستور کار مدیران باشد و امیدواریم خدمات شما خالصانه و برای رضای خداوند باشد.

وی افزود: به فرموده امام علی(ع)،  بهترین تدبیر، عدالت است و لذا عدالت محوری مهمترین عنصر برای هر مدیر و مسؤولی است که نباید فراموش شود و وقتی عدالت در کارها رعایت شود، بسیاری از مشکلات برطرف شده و لذا باید این سیاست را در دستور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمهوری اسلامی در اوج اقتدار و عزت قرار دارد

جمهوری اسلامی در اوج اقتدار و عزت قرار دارد