مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 23:252023-02-01سياسي

اعزام 2000 دانشجو از سمنان به اردوهای راهیان نور


مسؤول بسیج دانشجویی استان سمنان از اعزام دو هزار نفر از دانشجویان استان سمنان در اسفندماه سال جاری به اردوهای راهیان نور جنوب کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدامین بخشیان، مسؤول بسیج دانشجویی استان سمنان امشب در قرارگاه راهیان نور شهید علم الهدی با حضور رؤسای دانشگاه ها و مراکز عالی استان سمنان به همراه مسؤولان نهاد رهبری دانشگاه ها،معاون هماهنگ کننده سپاه استان در سالن میثاق دانشگاه سمنان، اردوهای راهیان نور را بهترین و مهم ترین فرصت برای تحقق فرمان جهاد تبیین دانست.

وی گفت: با توجه به رسالت مهم جهاد تبیین، رویداد فرهنگی راهیان نور دانشجویی باید به شکلی موفق و مطلوب طراحی و اجرا شود.

مسؤول بسیج دانشجویی استان سمنان با تبیین روایت های اول و دوم در راهیان نور که مقدمه و زمینه ساز گفتمان دفاع مقدس است، اظهار داشت: نوع دیگری از روایت، روایت سوم با هدف گذاری و مبنای گفتمان مقاومت و پیشرفت است که با این نوع روایت، می توانیم با نسل جدید همراه شویم و در تحول این گفتمان گام مؤثر برداریم.

دبیر قرارگاه شهید علم الهدی استان سمنان با تشریح اهداف و برنامه های شاخص قرارگاه راهیان نور شهید علم الهدی گفت: اعزام دو هزار نفر از دانشجویان استان سمنان در اسفندماه سال جاری به اردوی راهیان نور جنوب کشور به عنوان اولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 2000 دانشجو از سمنان به اردوهای راهیان نور

اعزام 2000 دانشجو از سمنان به اردوهای راهیان نور