مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 23:252023-02-01اقتصادي

23 پروژه منابع طبیعی سمنان به بهره برداری می رسد


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان از بهره برداری 23 پروژه منابع طبیعی این استان در دهه مبارک فجر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، جعفر مرادی حقیقی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان امشب در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه دهه فجر سال جاری 23 طرح منابع طبیعی به بهره برداری می رسد، اظهار کرد: برای افتتاح این طرح ها، 35 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی ضمن بیان اینکه در دهه فجر سال جاری 23 پروژه حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری با اعتبار 35 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد، گفت: از این تعداد، 19 مورد آبخیزداری به وسعت 150 هزار هکتار و چهار طرح بیابان زدایی به وسعت هکتار 10 هزار هکتار را شامل می شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان ضمن بیان اینکه 87 درصد از 70 میلیارد تومان اعتبارات ملی، استانی و سفر رییس جمهور به استان سمنان پیرامون منابع طبیعی تخصیص یافته است، افزود: این رقم، 61 میلیارد و 300 میلیون تومان است که از قبل آن، طرح هایی نظیر آبخیزداری، بیابان زدایی، جنگل کاری، حفاظت مراتع و غیره به انجام رسید.

وی با بیان اینکه تاکنون 60 پروژه مکانیکی، بیومکانیکی و بیولوژیک آبخیزداری با هدف کنترل سیل در استان انجام شده است، افزود: 26 هزار مترمکعب بند سنگ و ملات، 82 هزار مترمکعب بند خاکی و 870 هکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

23 پروژه منابع طبیعی سمنان به بهره برداری می رسد

23 پروژه منابع طبیعی سمنان به بهره برداری می رسد