مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 23:102023-02-01فرهنگي

اجرای نمایش عروسکی «نمکی و دیو» در خانه تئاتر کانون استان قزوین


به مناسبت دهه مبارک فجر نمایش عروسکی «نمکی و دیو» در سالن نمایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین بر روی صحنه می رود.

- قزوین- به مناسبت دهه مبارک فجر نمایش عروسکی نمکی و دیو در سالن نمایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین بر روی صحنه می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نمایش عروسکی نمکی و دیو که از 12 بهمن 1401، در استقبال از دهه مبارک فجر در سالن نمایش کانون اجرا می شود، از فضایی شاد و آهنگین برخوردار است.

نویسنده و کارگردان این نمایش سیداحسان امامی مربی مسئول مرکز فرهنگی و هنری شماره سه کانون قزوین و سراینده اشعار آن مهدی مردانی کارشناس آفرینش های ادبی کانون استان است.

سحر نجفی، مرجان مسگری، زهرا کریمی، هاشم خلیلی، مائده زارعی، زینب زمانی و غزل سیاهکالی مرادی بازیگران این نمایش هستند، ساخت عروسک توسط فیروزه ولدآبادی کارشناس آفرینش های هنری و طراحی صحنه و دکور توسط سیداحسان امامی انجام شده است.

گفتنی ست سالن نمایش کانون قزوین در مجتمع کانون واقع در شهرک کوثر، فلکه دوم، بلوار شهید محلاتی، نبش خیابان سمیه قرار دارد و علاقه مندان می توانند برای اطلاعات بیشتر و هماهنگی با شماره های 09034063900و09127831276 تماس بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای نمایش عروسکی «نمکی و دیو» در خانه تئاتر کانون استان قزوین

اجرای نمایش عروسکی «نمکی و دیو» در خانه تئاتر کانون استان قزوین