مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 22:552023-02-01سياسي

اردبیل باید با استانداردهای مناسب بزرگراهی به مرکز کشور متصل شود


نماینده مردم شهرستان های اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: استان اردبیل باید به صورت بزرگراه مطمئن و ایمن و با استانداردهای مناسب بزرگراهی به مرکز کشور متصل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صدیف بدری شامگاه چهارشنبه در جلسه بررسی روند اجرایی بزرگراه اردبیل - سرچم اظهار کرد: استان اردبیل باید به صورت بزرگراه مطمئن و ایمن و با استانداردهای مناسب بزرگراهی به مرکز کشور متصل شود.

وی افزود: راه یک زیرساخت مهم بوده و ده ها و صدها سال برای منطقه خدمات ارائه خواهد داد و با دیدگاه های کوتاه مدت نباید به آینده استان و مردم لطمه ای وارد شود و این موضوع را باید مسئولین اجرایی مدنظر قرار داده و عمل کنند.

نماینده مردم شهرستان های اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی از مسیر ارتباطی حدوداً 175 کیلومتری اردبیل - سرچم به عنوان مهم ترین راه ارتباطی استان به مرکز کشور یاد کرد و گفت: در بودجه سال 96 برای پروژه مهم چهار خطه سازی این مسیر ردیف بودجه ملی گرفته شده است.

بدری با اذعان به اینکه در قطعات مسیر پروژه بزرگراه اردبیل - سرچم پیمانکاران در حال ساخت بزرگراه هستند، افزود: تنها برای محدوده گردنه و تونل های این مسیر به طول حدود 45 کیلومتر پیمانکار انتخاب نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردبیل باید با استانداردهای مناسب بزرگراهی به مرکز کشور متصل شود

اردبیل باید با استانداردهای مناسب بزرگراهی به مرکز کشور متصل شود