مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 22:052023-02-01سياسي

آیت الله فاضل لنکرانی: هر حنجره جز به وحدت، حنجره شیطان است


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: حنجره دین کلام وحدت و برادری است و تفرقه فقط کار شیطان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم امشب در اجتماع علمای شیعه و اهل سنت در مسجد جامع بندرعباس اظهار کرد: انقلاب ما نقطه عطف تاریخ اسلام است و باید قدردان این نعمت انقلاب باشیم.

وی با بیان اینکه انقلاب ما ریشه در قرآن کریم داشت و مبنای اتحاد و انسجام ما قرآنی است که حتی یک کلمه آن در شیعه و سنی متفاوت نیست، عنوان کرد: قرآن مباحثی دارد که در آن تردیدی نیست و یکی از آن قانون بودن قرآن و ولایت قطعی خدا است و کلام خدا آن است که کفار را رییس خود قرار ندهید.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: اسلامی که به عنوان دین خاتم آمده، جامعیت دارد و برای همه امور بشر راه حل دارد و برای حکومت مسلمین نیز راه نشان داده و آن پرهیز از دادن امور جامعه به دست کفار و وحدت میان همه اقشار و در راس آن وحدت میان شیعه و سنی است.

آیت الله فاضل لنکرانی پرهیز جامعه از منازعه را بخشی از فقه اجتماعی برآمده از قرآن در کنار تکالیف فردی عنوان کرد و تصریح داشت: امام نوع حکومت را از قرآن گرفت و از واضحات دین است که مسلمانان امور حکومت خویش را به غیر مسلمان نسپارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله فاضل لنکرانی: هر حنجره جز به وحدت، حنجره شیطان است

آیت الله فاضل لنکرانی: هر حنجره جز به وحدت، حنجره شیطان است