مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 21:552023-02-01سياسي

ناامید کردن مردم از مسیر انقلاب بزرگ ترین خیانت است


امام جمعه نوشهر با تاکید بر اینکه مسئولان نباید با کم کاری مردم را از نظام دلسرد کنند، گفت: ناامید کردن مردم از مسیر انقلاب بزرگ ترین خیانت است.

- حجت الاسلام محمود مشایخ در نخستین روز از دهه مبارک فجر در فرودگاه نوشهر با اشاره به خصوصیات رفتاری و اخلاقی امام راحل، اظهار کرد: امام با آنکه 15سال از کشور دور بود نه تنها یادشان از دل ها نرفت بلکه محبت شان بیشتر شد.

وی وفاداردار بودن به مردم را یکی از مهم ترین خصوصیات امام راحل برشمرد و افزود: یکی دیگر از عوامل بازگشت امام این بود که هدایت ایشان نسبت به انقلابیون قطع نشده بود، با نامه، نوار و یا دیدار حضوری با مردم در ارتباط بودند.

وی با بیان اینکه حرکت و نهضت امام راحل ریشه در فرهنگ داشت، اظهار کرد: بزرگ ترین نقش امام این بود که مردم خفته ایران را بیدار کرد و مردم را نسبت به هزاران جنایتی که در این کشور اتفاق می افتاد آگاه کرد.

حجت الاسلام مشایخ با تاکید بر اینکه مردم همواره در کنار امام بودند و همین موضوع باعث پیروزی شد، افزود: امروز دشمن با همه ترفندها سعی دارد انقلاب را از بین ببرد و مردم را از رهبری جدا کند.

وی ادامه داد: تاکنون دشمنان نظام اسلامی در تهدیداتی که علیه جمهوری اسلامی داشتند موفق نبودند زیرا دین در بطن انقلاب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناامید کردن مردم از مسیر انقلاب بزرگ ترین خیانت است

ناامید کردن مردم از مسیر انقلاب بزرگ ترین خیانت است