مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 21:452023-02-01سياسي

انهدام شبکه سازماندهی شده براندازی در مازندران


شبکه سازماندهی شده برای براندازی نظام اسلامی با تلاش سربازان گمنام حضرت امام زمان (عج) در مازندران و عملیات بمب گذاری در ساری متلاشی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، این شبکه با الگوگیری از معاندان خارج نشین به ویژه گروهک منافقین و شبکه تروریستی ایران اینترنشنال برای گرم نگه داشتن تنور اعتراضات و آشوب ها، قصد طرح ریزی و اجرای چند عملیات انفجاری در نقاط مختلف مرکز مازندران را داشتند و با تلاش نیروهای گمنام امام زمان (عج) عملیات بمب گذاری در ساری متلاشی شد.

با تلاش پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه مازندران، شبکه برانداز سازماندهی شده در فضای مجازی، که در ایام اغتشاشات به شبکه سازی و برنامه ریزی برای تحرکات ضدامنیتی در سطح استان فعال بوده، قبل از هرگونه اقدام خرابکارانه، متلاشی و دستگیر شدند.

این شبکه با عضوگیری و تیم سازی در بستر فضای مجازی، اقدامات ضد امنیتی خود را به صورت چند لایه و هدفمند ادامه داده و با الگوگیری از معاندین خارج نشین به ویژه گروهک منافقین و شبکه تروریستی ایران اینترنشنال و همچنین پیروی از موج ایجاد شده در فضای مجازی، به تشدید فعالیت ها در فضای توییتری ترغیب شده و گروه های متعدد هماهنگی همانند، گروه استراتژی و عملیات، جوانان محلات شهرها و خبرگزاری انقلابیون مازندران را ایجاد کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام شبکه سازماندهی شده براندازی در مازندران

انهدام شبکه سازماندهی شده براندازی در مازندران