مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 21:202023-02-01اقتصادي

800 پروژه عشایری طی دهه فجر در کشور به بهره برداری می رسد


رییس سازمان امور عشایری از بهره برداری 800 پروژه عشایری طی دهه فجر در سطح کشور خبر داد و گفت: برای این طرح ها بیش از هزار میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس پاپی زاده شامگاه چهارشنبه در حاشیه سفر به مهدی شهر و بازدید از عشایر این شهر ضمن بیان اینکه طی دهه مبارک فجر 800 طرح عشایری در سطح کشور به بهره برداری می رسد، ابراز داشت: این طرح ها می تواند به جامعه بزرگ عشایر خدمات شایانی ارائه کرده و موجب ایجاد نشاط اجتماعی و امید افزایی شود.

وی ضمن بیان اینکه برای افتتاح این طرح ها بیش از هزار میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است، افزود: احداث جاده، مرمت ایل راه ها، تکمیل ناوگان و شبکه آبرسانی عشایر مهمترین طرح هایی که همه ساله در حوزه عشایر به انجام می رسد.

رییس سازمان امور عشایری کشور بابیان اینکه راه اندازی خطوط تولید خوراک دام و طرح های حوزه خدماتی درمانی و آموزشی عشایر دیگر موارد اجرا شده طی دهه فجر هستند، ابراز داشت: با توجه به نامگذاری شعار سال، شرکت های دانش بنیان می توانند به افزایش تولید عشایر کمک کنند لذا ضمن حمایت از آنها، انتظار می رود شرکت های دانش بنیان بتوانند بازار مصرف محصولات باغی، دامی، شیلاتی عشایر کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

800 پروژه عشایری طی دهه فجر در کشور به بهره برداری می رسد

800 پروژه عشایری طی دهه فجر در کشور به بهره برداری می رسد