مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 21:102023-02-01اقتصادي

افزایش 21 درصدی ترددهای جاده ای استان کرمان


معاون فنی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمان گفت: طبق اطلاعات به دست آمده از تعداد 104 دستگاه تردد شمارآنلاین در محورهای حوزه شمال استان، - طی 9 ماهه امسال تردد بیش از 133 میلیون انواع وسایل نقلیه در جاده های استان به ثبت رسیده است.

علی عبداللهی 12 بهمن ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: نتایج برگرفته از سامانه های هوشمند ترددشماری مرکز مدیریت راه های استان کرمان، افزایش 21 درصدی تردد در محورهای استان را از ابتدای سال جاری نسبت به بازه مشابه سال گذشته نشان می دهد به طوری که در بخش وسایل نقلیه سبک افزایش 23 درصدی و در بخش وسایل نقلیه سنگین افزایش 13 درصدی را شاهد بوده ایم.

وی تصریح کرد: بیشترین سهم تردد پلاک های غیربومی در جاده های استان به ترتیب مربوط به استان های هرمزگان، اصفهان و تهران بوده، همچنین تعداد 149 سامانه ثبت تخلف و سرعت غیرمجاز تحت مدیریت این اداره کل، تمامی تخلفات رانندگی را به صورت شبانه روز ثبت و برای اعمال قانون به نیروی انتظامی ارسال می کنند.

معاون راهداری استان کرمان با اشاره به اینکه بیشترین تخلف صورت گرفته در جاده های استان مربوط به سرعت غیرمجاز است، یادآور شد: بررسی سرعت متوسط در محورهای استان طی 9 ماهه سال جاری حاکی از آن است که بیشترین میزان تخلف سرعت در محورهای کرمان _ باغین، کرمان_ چترود و بم_ ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 21 درصدی ترددهای جاده ای استان کرمان

افزایش 21 درصدی ترددهای جاده ای استان کرمان