مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 21:002023-02-01اجتماعي

تردد خودروهای سنگین در محور درگز به قوچان ممنوع شد


رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای درگز گفت: به دلیل بارش شدید برف و کولاک در گردنه تیوان تردد خودروهای سنگین در محور درگز به قوچان ممنوع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، هاشم بهمن یار اظهار کرد: به دلیل بارش شدید برف و کولاک در گردنه تیوان تردد خودروهای سنگین در محور جاده درگز به قوچان ممنوع است.

وی تصریح کرد: تاکنون سه تریلی در این محور قیچی کرده اند و 5 تریلی دیگر نیز در محور مانده اند که به مرور به پارکینگ انتقال می دهیم، همچنین به چند خودروی سواری نیز خدمات رسانی داشته ایم.

وی بابیان اینکه نیروهای راهداری و حمل ونقل جاده ای درگز از روز گذشته با حضور در گردنه تیوان در آماده باش کامل هستند، خاطرنشان کرد: تردد تریلی و خودروهای سنگین از سمت پلیس راه درگز و همچنین قوچان ممنوع شده و فقط خودروهای سبک آن هم با زنجیر چرخ امکان تردد دارند.

رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای درگز بیان کرد: اکنون 10 نفر از نیروهای راهداری شهرستان درگز با یک دستگاه گریدر، سه دستگاه کامیون شن و نمک پاش، دو دستگاه سواری و یک دستگاه لودر در حال پخش شن و نمک، برف روبی و کمک رسانی به در راه ماندگان هستند.

وی بابیان اینکه بارش برف از شب گذشته آغاز و از صبح امروز شدیدتر شده است، عنوان کرد: تاکنون بیش از 30 تن شن و نمک در این محور پاشیده شده است لذا شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد خودروهای سنگین در محور درگز به قوچان ممنوع شد

تردد خودروهای سنگین در محور درگز به قوچان ممنوع شد