مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 20:552023-02-01سياسي

انقلاب اسلامی دمیدن روح تحول در قلوب انسان های آزاده بود


مدیر مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) اصفهان گفت: امام راحل با توجه به تکلیف انسانی و اندیشه عرفانی خود، انقلاب اسلامی را در راستای تحول درونی افراد بنیان نهاد.

- اصفهان - مدیر مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) اصفهان گفت: امام راحل با توجه به تکلیف انسانی و اندیشه عرفانی خود، انقلاب اسلامی را در راستای تحول درونی افراد بنیان نهاد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی بنکدار در دهمین نشست ادبی نگارستان که به منظور گرامیداشت پیشکسوت شاعر و هنرمند جانباز استاد ناصر بهرامی برگزار شد، با تبریک ایام الله دهه فجر اظهار کرد: امام خمینی (ره) تعبیری در ارتباط با انقلاب اسلامی دارند و می فرمایند که انقلاب ما انفجار نور بود.

وی افزود: در حقیقت ایشان با آن سابقه عرفانی و شهود معنوی خویش، چشم به انقلاب و تحول درونی انسان ها داشتند و با توجه به تکلیف انسانی و اندیشه عرفانی خود در مسیر از میان برداشتن نظام طاغوت و بنیان نهادن ولایت حق در کشور گام برداشتند.

مدیر مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) اصفهان تاکید کرد: در حقیقت تعبیر زیبای انفجار نور از جانب ایشان، همانا تابیدن نور به قلوب انسان ها بود که ثمره آن را در هشت سال دفاع مقدس نیز مشاهده کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی دمیدن روح تحول در قلوب انسان های آزاده بود

انقلاب اسلامی دمیدن روح تحول در قلوب انسان های آزاده بود