مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 20:502023-02-01سياسي

امر به معروف و نهی از منکر عبادت اجتماعی و ضامن بقای دین است


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان بر ضرورت توجه به امربه معروف و نهی از منکر تاکید کرد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر ضامن بقای دین است.

- ایسنا/لرستان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان بر ضرورت توجه به امربه معروف و نهی از منکر تاکید کرد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر ضامن بقای دین است.

حجت الاسلام یونس مهدوی نیا در حاشیه دیدار با مدیر شعب بانک کشاورزی لرستان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: امربه معروف و نهی از منکر هم ردیف با نماز و روزه است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با اشاره به اینکه امربه معروف روحیه ای است که شخص می تواند داشته باشد، افزود: تبلیغ معروف و شناساندن منکر فضیلت هایی دارد و باید تلاش کنیم روحیه بی تفاوتی در جامعه از بین برود و روحیه امربه معروف و نهی از منکر تقویت شود.

وی با اشاره به سخنی از شهید مطهری بیان کرد: پایه و اساس امر به معروف و نهی از منکر، عقلانیت و قدرت است و باید همراه با عقلانیت و منطق باشد.

مهدوی نیا امر به معروف و نهی از منکر را وظیفه ای همگانی خواند و گفت: تمام انسان ها قدرت امربه معروف و نهی از منکر لسانی را دارند، اما برخی مواقع تذکر لسانی کارساز نیست و باید کسب قدرت کنیم چون قدرت شرط واجب امربه معروف و نهی از منکر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امر به معروف و نهی از منکر عبادت اجتماعی و ضامن بقای دین است

امر به معروف و نهی از منکر عبادت اجتماعی و ضامن بقای دین است