مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 20:452023-02-01اجتماعي

راه های استان سمنان لغزنده است/ تصادف منجر به فوت گزارش نشد


رییس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه به دلیل بارش باران در محورهای استان با لغزندگی جاده ها مواجه هستیم، گفت: چهار گردنه درگیر بارش برف و باران هستند.

- سرهنگ موسی بزرگی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه بر حسب گزارش هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران نیروهای پلیس راه به صورت آماده باش هستند، ابراز داشت: هم اکنون در چهار محور خوش ییلاق، آهوان، بشم و فولاد محله با بارش برف و باران مواجه هستیم که لغزندگی این محورها را در پی دارد.

وی ضمن بیان اینکه اجازه تردد به خودروهای فاقد زنجیر چرخ داده نمی شود، افزود: این اقدام برای افزایش ایمنی مسافران و رانندگان اتخاذ شده و رعایت این موارد می تواند مواجه با بحران را آسان تر و سفر را دلپذیر کند.

رییس پلیس راه استان سمنان بابیان اینکه طی شبانه روز گذشته حادثه رانندگی منجر به فوت در محورهای مواصلاتی استان گزارش نشده است، ابراز داشت: از رانندگان تقاضا داریم با رعایت سرعت مطمئنه، فاصله طولی مناسب و پرهیز از رانندگی هنگام خواب آلودگی و خستگی از بروز حوادث رانندگی تلخ و جبران ناپذیر جلوگیری کنند.

بزرگی بابیان اینکه سفر در چنین شرایط نامساعد جوی توصیه نمی شود، اضافه کرد: بهتر است رانندگان در صورت نداشتن الزام به سفر آن را به زمان مناسب دیگری موکول کنند و از حضور در جاده ها و گردنه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه های استان سمنان لغزنده است/ تصادف منجر به فوت گزارش نشد

راه های استان سمنان لغزنده است/ تصادف منجر به فوت گزارش نشد