مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 20:352023-02-01اقتصادي

افتتاح 66 پروژه عمران روستایی در سمنان


مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان از 66 پروژه بهسازی و اصلاح معابر روستایی با اعتباری بالغ بر 740 میلیارد ریال در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا فلاحی، مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان عصر امروز به خبرنگاران گفت: دهه فجر امسال، 66 پروژه بهسازی و اصلاح معابر روستایی با اعتباری بالغ بر 740 میلیارد ریال در حوزه عمران روستایی در استان سمنان به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه این تعداد طرح نسبت به دهه فجر سال قبل از نظر اعتباری 14 برابر و از نظر تعداد چهار برابر شده است، اظهار کرد: اعتبار هزینه شده برای افتتاح این طرح ها از محل اعتبارات ملی و استانی و اعتبارات دهیاری به صورت مشارکتی بوده و برای اجرای بهسازی و اصلاح معابر روستایی در روستاهای استان هزینه و کار شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان گفت: ایمن سازی از خطر حوادث و اجرای طرح هادی در روستاهای حق الخواجه، کردآباد، بکران، مهدی آباد، هونستان، حسین آباد کالپوش، نردین، جودانه، ابراهیم آباد علیا، استربند، کلاته اسد و عباس آباد شهرستان میامی شامل دیوار حائل سنگی، پل بتنی، جدول، آسفالت و سنگفرش معابر بوده که در دهه مبارک فجر مورد بهره برداری قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 66 پروژه عمران روستایی در سمنان

افتتاح 66 پروژه عمران روستایی در سمنان