مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 20:302023-02-01فرهنگي

19 سینما در گلستان به علاقه مندان هنر هفتم خدمات می دهند


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با اشاره به رشد کمی و کیفی سالن های سینما در استان، گفت: 19 سینما در گلستان به علاقه مندان هنر هفتم خدمات می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد رعیت شامگاه چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی شاهد رشد کمی و کیفی سالن های سینما در استان گلستان هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود: تعداد سالن های سینما در استان گلستان از 14 سالن در سال 1357 به 19 سالن در سال 1401 افزایش یافته است.

وی با اشاره به توسعه و تجهیز سینماهای استان در چند سال گذشته، گفت: یکی از دستاوردهای مهم در حوزه سینمایی استان، بهسازی، استانداردسازی و تجهیز سینماها به امکانات مدرن بوده که برخی از سینماهای استان را از درجه سه به درجه مدرن ارتقا داده است.

رعیت افزود: همچنین دو دستگاه سینما سیار برای بهره مندی مردم مناطق محروم و کم برخوردار استان اختصاص یافته است که به طور مستمر فیلم های روز سینماهای کشور را در مناطق مذکور به نمایش در می آورد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: در طول یکسال گذشته بیش از 70 سانس اکران فیلم در مناطق محروم داشته ایم که هفت هزار و 15 نفر از هم استانی های ساکن در شهرهای فاقد سینما و مناطق محروم و کم برخوردار از این ظرفیت سینمایی استان بهره مند شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

19 سینما در گلستان به علاقه مندان هنر هفتم خدمات می دهند

19 سینما در گلستان به علاقه مندان هنر هفتم خدمات می دهند