مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 19:202023-02-01فرهنگي

بهروز افخمی: استخاره ام برای «استاد» خیلی خوب آمد


بهروز افخمی با اشاره به اینکه قصد داشته فیلم «استاد» را با موضوع جنبش «می تو» به شکل کمدی بسازد گفت که استخاره های خیلی خوبش از قرآن، او را به ساخت و همکاری در این فیلم به عنوان تهیه کننده ترغیب کرده است.

- بهروز افخمی با اشاره به اینکه قصد داشته فیلم استاد را با موضوع جنبش می تو به شکل کمدی بسازد گفت که استخاره های خیلی خوبش از قرآن، او را به ساخت و همکاری در این فیلم به عنوان تهیه کننده ترغیب کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نخستین نشست پرسش و پاسخ جشنواره چهل و یکم فجر در روز 12 بهمن برای یکی از فیلم اولی های این دوره از جشنواره با نام استاد بود که به جنبش می تو اشاره داشت و شواهدی از یک سوژه و هنرمند خاص هم در آن مشاهده می شد.

در این نشست که با تاخیر و نیز با حضور بهروز افخمی تهیه کننده، عماد حسینی کارگردان، هدیه حسینی نژاد وسجاد بابایی از بازیگران فیلم برگزار شد، حسینی درباره فیلمش گفت که موضوع فیلمش جهانی و مواجهه قدرت با زنان است که از یک سال قبل در کشور ما هم این موضوع و طرح آن داغ شده است.

افخمی درباره این فیلم گفت: خودم اولین بار بود فیلم را به این شکل دیدم و آن را فیلم گرمی دیدیم و خوشم آمد.

البته شنیدم مخاطبی هم از سالن خارج نشد و وقتی می شنویم بعضی ها به عنوان ژست روشنفکری از سالن فیلم بیرون می روند اما برای این فیلم چنین اتف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهروز افخمی: استخاره ام برای «استاد» خیلی خوب آمد

بهروز افخمی: استخاره ام برای «استاد» خیلی خوب آمد