مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 19:202023-02-01سياسي

3700 میلیارد تومان پروژه در تنگستان افتتاح یا آغاز می شود


در دهه فجر امسال پروژه هایی با اعتبار سه هزار و 700 میلیارد تومان در شهرستان تنگستان افتتاح یا آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، شهدا و خانواده شهدا، ایثارگران، آزادگان و همه کسانی که مقدمات ایجاد نظام انقلاب اسلامی را فراهم کردند تا استبداد، ظلم و وابستگی را کنار بزنند، از اقداماتی است که در دهه فجر باید صورت گیرد.

فرماندار تنگستان یادآور شد: در پیش از انقلاب با کمترین امکانات و با یک نوار کاست پیام حضرت امام در اختیار مردم قرار می گرفت، که آن هم با بیشترین فشار و کنترل توسط نیروهای شاه انجام می شد و با چنین مشقت ها و سختی های فراوانی و تقدیم جان و ایستادگی مردم، زمینه انقلاب فراهم شد.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، توفیقات بزرگی ست که در ایران اسلامی اتفاق افتاده است.

امروز ایران اسلامی در خیلی از حوزه ها مانند طب، نظامی، کشاورزی و… جز کشورهای برتر دنیا به شمار آمده که این پیشرفت ها قابل مقایسه با گذشته نیست.

مسئولان به مردم گزارش دهند لطفی افزود: ما مسئولین وظیفه داریم فعالیت ها و توفیقاتی که در انقلاب انجام شده را در دهه فجر به مردم گزارش دهیم، که البته گفتن و پرداختن به خدمات دولت و نظام، معنایش این نیست که منتی بر مردم بگذاریم و صرفاً به دلیل یادآوری مستمر وقوع اتفاق بزرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3700 میلیارد تومان پروژه در تنگستان افتتاح یا آغاز می شود

3700 میلیارد تومان پروژه در تنگستان افتتاح یا آغاز می شود