مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 18:502023-02-01سياسي

وزیر علوم خطاب به معاونان دانشجویی: دانشجویان را فرزندان خود بدانید


وزیر علوم خطاب به معاونان دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی گفت: دانشجویان را فرزندان خود بدانید و تلاش کنید با حضور در جمع دانشجویان، - به گزارش  گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم به نقل از دانشگاه شهید چمران اهواز، هفتاد و یکمین نشست معاونان دانشجویی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور صبح امروز چهارشنبه 12 بهمن ماه با حضور محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به میزبانی دانشگاه شهید چمران اهواز آغاز به کار کرد.

محمد علی زلفی گل در آیین آغازین این نشست که در تالار شهید مطهری دانشکده علوم برگزار شد با تقدیر از مسوولان دانشگاه شهید چمران اهواز برای میزبانی این نشست گفت: قرارردادن تصاویر شهدای دانشگاه شهید چمران اهواز در تالار برگزاری این نشست، شایسته تقدیر است.

وی با گرامی داشت فرارسیدن دهه مبارک فجر یاد و خاطره ی شهدای انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس، شهدای حرم و سلامت را گرامی داشت.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در بخش دیگری از صحبت های خود از معاونان دانشجویی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور خواست ارتباط خود را با دانشجویان بیش از پیش افزایش دهند.

زلفی گل، بیان کرد: دانشجویان را فرزندان خود بدانید و تلاش کنید با حضور در سراهای دانشجویی، سالن های غذاخوری از نزد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر علوم خطاب به معاونان دانشجویی: دانشجویان را فرزندان خود بدانید

وزیر علوم خطاب به معاونان دانشجویی: دانشجویان را فرزندان خود بدانید