مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 18:402023-02-01اجتماعي

تلاش برای بازگشایی 6 راه روستایی اردستان ادامه دارد


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اردستان گفت: نیروهای اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اردستان در تلاش برای بازگشایی 6 راه روستایی در دهستان برزاوند هستند که با توجه به شرایط جوی و بارش برف این عملیات تا روز پنجشنبه ادامه دارد.

- ابوالفضل کوهی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: به دلیل شرایط چویی که بارش های برف زیاد در محورهای مواصلاتی شهرستان اردستان همکاران ما در اداره راهداری از عصر روز گذشته تا کنون در مسیرهای اصلی و روستایی شهرستان در حال برف روبی و شن و نمک پاشی می باشند.

وی با بیان اینکه از عصر روز گذشته تاکنون اکثر محورهای روستایی شهرستان شامل زفره، نهوج، ظفرقند و مسیرهای اصلی اردستان – اصفهان و اردستان نایین بف روبی و نمک پاشی شده است، افزود: هم اکنون نیروهای اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اردستان ما در تلاش برای بازگشایی 6 راه روستایی در دهستان برزاوند هستند که با توجه به شرایط جوی و بارش برف که ادامه دارد این عملیات تا روز پنجشنبه ادامه خواهد داشت.

رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای اردستان گفت: تا کنون بیش از 480 تن شن و نمک پاشی در حدود 290 کیلومتر راه روستایی و اصلی پاشیده شده است.

کوهی خاطرنشان کرد: با تلاش شبانه روزی نیروهای اداره راهداری همه مسیرهای اصلی شهرستان بازگشایی شده ولی همشهریانی که قصد سفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای بازگشایی 6 راه روستایی اردستان ادامه دارد

تلاش برای بازگشایی 6 راه روستایی اردستان ادامه دارد